ARTICOLE

Informații bariatrice, chirurgicale, dietă, sănătate

noiembrie 26, 2022
Cancerul de stomac
Colecistita reprezintă afecțiunea caracterizată prin inflamația vezicii biliare. Vezicula biliară este un organ mic, în formă de pară, situată pe partea dreaptă a abdomenului, sub ficat. Vezica biliară conține un lichid digestiv (bila) produs de către ficat, care este eliberat în intestinul subțire.
noiembrie 14, 2022
Cancerul de stomac
Colecistita
noiembrie 1, 2022
Boala de reflux gastroesofagian
Boala de reflux gastroesofagian (BRGE) apare atunci când acidul din stomac se întoarce în mod repetat înapoi în tubul care face legătura între gură și stomac (esofag). Acest reflux acid poate irita mucoasa esofagului, cauzând discomfort fizic.
octombrie 17, 2022
Flora intestinală – care este legătura ei cu bolile?
Flora intestinală, cunoscută și sub denumirea de microbiotă, sintetizează vitamine şi ajută la absorbţia microelementelor din alimente, precum magneziu, calciu şi fier.
octombrie 17, 2022
Dislipidemia
Dislipidemia – ce este, cum apare și cum o tratăm?
Dislipidemia reprezintă o afecțiune caracterizată prin modificarea valorilor grăsimilor din sânge, mai precis a colesterolului și a trigliceridelor.
august 27, 2022
Ești tot timpul obosit, ai probleme de memorie și îți lipsește pofta de mâncare? Specialiștii au aflat care este cauza
Vitamina B12 este necesară organismului pentru un țesut nervos sănătos, pentru o bună funcționare a creierului și pentru producerea de globule roșii. Este o vitamină hidrosolubilă, care se poate dizolva în apă și poate circula prin fluxul sanguin, fiind totodată singura vitamină hidrosolubilă care poate fi stocată în ficat timp de aproape 3 ani.
august 27, 2022
Ce trebuie să știți despre perioada postoperatorie GASTRIC SLEEVE
Monitorizarea evoluției fiecărui pacient și urmărirea rezultatelor imediate ale vindecării fizice post- chirurgie bariatrică, precum și evoluția ponderală pe termen lung sunt aspectele pe care întreaga echipă medicală de bariatrie le urmărește
iulie 29, 2022
GHIDUL COMPLET AL PACIENTULUI BARIATRIC – cele mai întâlnite întrebări
Gastric sleeve-ul este, in prezent, cea mai populară operație de slăbire din lume, fiind apreciată pentru faptul ca induce o scădere rapidă si semnificativă in greutate.
iunie 28, 2022
De ce femeile aleg mai des operația de MICȘORARE A STOMACULUI spre deosebire de bărbați?
Este bine cunoscut faptul că există bariere semnificative între pacienții cu obezitate morbidă și accesul la tratamentul chirurgical bariatric și, deși aceste bariere sunt evidente atât pentru bărbați, cât și pentru femei, se observă în mod clar o disparitate de gen, existând mult mai puțini bărbați eligibili care primesc tratament adecvat